joi, 28 iulie 2011

Cum sa iti faci un bob fals

Weekendul trecut am profitat de faptul ca l-am petrecut in intregime cu sora mea, (cea responsabila de fotografiile de pe blog), asa ca am materializat o idee pe care o aveam de mult timp: o serie de fotografii cu o coafura pe care am descoperit-o intamplator si pe care mi-am facut-o de multe ori in ultima perioada. Este vorba despre un bob fals.

Am avut mai mereu parul lung (am fost tunsa scurt doar de vreo doua ori in viata - cele mai deprimante perioade) dar asta nu inseamna ca nu sunt tentata si de tunsorile scurte. Nu as apela la o tunsoare de acest gen, insa cu putina imaginatie poti obtine o coafura asemanatoare.

Iata bobul meu fals cu care i-am pacalit pe cativa care au crezut ca m-am tuns:






Iata cum il puteti realiza in doar 3 pasi:

1. Trebuie sa tapati parul in laterale si la spate


2. Sa-l rasuciti la spate astfel incat sa formati un coc pe dedesubt


3. Sa-l fixati cu agrafe de jos in sus


Optional puteti infrumuseta parul cu flori:

Aceasta este o metoda improvizata de bob fals, insa celor cu parul mai scurt si filat le recomand sa incerce aceste doua metode postate pe Diva Hair.

Fotografiile au fost realizate la Comanesti in curtea verisoarei cumnatului meu, in timpul unui superb apus de soare. Pe fundal este o capita cu fan care mi-a placut foarte mult deoarece voiam de ceva timp sa fac poze cu un asemenea "decor". Nu mai facusem poze la apus, insa lumina pe care o da pozelor este geniala asa ca sigur o sa mai repet "figura" asta :)

Sper ca v-a placut mica mea lectie de hair style :) pentru ca trec printr-o perioada in care sunt atrasa de partea asta ceea ce inseamna ca o sa mai fac si alte materiale cu coafuri :D Iar obsesia pare sa fie serioasa caci si in seara asta, la prezentarea coletiei designerului Adrian Oianu, eu tot la parul modelelor ma uitam.

3 comentarii:

  1. As totally incerca sa-mi fac un bob fals daca nu as avea unul real!:))))
    Arati superb- contrastul dintre ten, par si floarea rosie e WOW!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Alice tunsoarea bob a fost facuta pentru tine. Nu te-as vedea altfel :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant si folositor pentru oricine isi doreste macar pentru o zi o tunsoare bob. <3

    RăspundețiȘtergere